Jumaat, 28 Ogos 2009

 salaM sejaHtera..ehem2...(cam PembaCa berita lak..he3)
knP 31 og0s??? bkn ari laHir aku laaa...31 0g0s kn negara kiTe mErdeka....
k0ranG tau x yG ke bErapa??...haaaa jWb2...
yG ke 52 tAhun laaa...
31 0g0s nk dkt daH...tP,aku tGk xde semaNgat ke merdeKaan p0n...
suRam je....caM xde aPe2...ermmm sbb Pe ek?
taHun2 yG sebeLum nie...aKu tgK bkn Main laGi...leTak beNdera saNe cnie...
kt keReta, rUmah, baNgunan kt maNe2 la Yg sesUai...tp,TahuN nie...xde Plak...
keee aKu yG terLepas pAndang....(kompius2....) xkn sBb bln p0se nie...seMangat keMerdekaaN nie...p0n daH ilaNg k0t...(aLasan t0l....ish2)
kepaDa rakyAt2 maLaysia( iGt rakYat malAysia jew...hik3) tuNjukkan laH semaNgat keMerdekaaN tuu...
tGk cam aKu...wlU pun xpasaNg beNdera kt Mane2....tp,kT bLog aku de letaKkan...he3
(ade gaK kan...)
s00...ikT la caRa maSing2....jaNji sebaGai raKyat maLaysia....
kIte tahu Erti keMerdekaan Yg seBenar....aDios (^_^)
aKu buDak baiK(^_^)

0 Comments:

Post a Comment