Selasa, 6 Oktober 2009

aKu buDak baiK(^_^)

nie ttg first presentation aku...present tuk final projek...group aku yg pertama lak 2...
gabra gle...seb bek dpt mmbr yang pndai berckp...hahahaha
aku arap projek nie dpt berjln ngan baik...
klu de sape2 pakar dalam bidang mic visual basic 6.0 leh r tulun ajar...hik3..
dpt gak phala..kn3...
aku de 3bln jew nk siapkan final projek nie...klu xsiap xpsal2 kne ulang balik...
wa..waaa....buang mase 000...




yang pakai tudung ijo 2 r..KJ aku..hu3..xleh nk ambk pic dpn..
kne sound aku nnt...wakakaka


8 Comments:

  1. cybernetic88 said...
    wei projek hang pasal ape?. klu vb6 leh jgk i tlng. huhu
    imHepPie said...
    gudluck eh...
    Melz said...
    coklat satu baldi dulu boleh? haha
    tinta kasturi said...
    belajo rerajin ye murid,
    he he..
    eden dah abih skolah.
    Faarihin said...
    salam.. wah final projek.. teringat mase sy uat final projek dlu.. goodluck ye miss nurul.. smoga projek itu menjadi hendaknya.. InshaAllah.. (^__^)
    Thaqif Ismail said...
    owhh.... blaja programming gak ea.
    blaja kt ner yeh? klau vb6 bley gak tlg tgk2 kn. hehe
    Azri said...
    huahuahua...klik nuff sy gaks..keke
    Afiq said...
    salam..
    moge brjaye hendaknyer...

    p/s : studi katne eh?

Post a Comment