Selasa, 24 November 2009

aKu buDak baiK(^_^)



Tgk pada tajuk...dah mcm tajuk lagu XPDC...hu3...Ape la yg wt semgt aku hilang nie...erm..( berfikir sambil mkn choki2...wakakak)...aku pun xtau sbb pe...tp,aku dpt rsekn yg semgt tuk aku abhkn sisa2....stdy aku kt cnie makin kurang....nie msti  final projek punye pasal....smpai xtid0 mlm aku dibuatnyer....
nk kte projek gempak xjgk....projek aku paling simple k0t di antara yang len....tp,still byk problem....
aduyaiiii..................rse nk terjun k0lam je....hahahah....0wng klu nk ujung2 abh stdy nie hepi...aku makin stress plak...smpai demam2....mggu depan dh last presentation....projek 30% lg yg xsiap....
nmpk cam sket je 30% 2 kn....tp,mslah die...bertimbun2..hu3...(tulun...tulun...)
Ble luahkan perasaan kt sape2 yg xde perasaan....msti akan kate "ala..normal la student...." 30 0wng yg aku sembang...sume kate cam 2....hu3....
myb la kn...sape2 yg still study ag msti akan melalui peringkt nie...ape2 p0n...k0rg d0akan projek aku berjaya....adi0s....


p/s : hari raya korban nk dkt dh...k0rg jgn mkn daging byk sgt...igt la 0rg tersyg(wat iklan jln raya )...wakakaka xde kena mengena lgsng....

1 Comment:

  1. Unknown said...
    Salam. Jangan selalu stress. Nanti cepat tua. Tengok babah,tak pernah stress. Semakin hari semakin muda...

Post a Comment