Isnin, 22 Ogos 2011

aKu buDak baiK(^_^)
 Ramadhan sudah hampir ke penghujung...erm...syukur kerana masih ade peluang utk menjalani puasa tahun ini....mudah-mudahan ALLAH memberikan kesempatan utk aku menyambut kedatangannya tahun2 yang berikutnya....


Ramadhan tahun nie...xde banyak beza dengan tahun2 yg lepas...cume tahun nie aku berpuasa sebagai seorang insan yang telah bekerja...mmg byk cabaran dan dugaan...tapi alhamdulillah...still ok...ekekekeke..


Aku masih xde mo0d nk raya lagi nie...dengar lagu raya pun...cam nyampah je...he3...bkn ape aku ase cam belum tibe masanya aku fkr psal raya...abehkan pose dlu...xgitu??...


Ape2 pon...kepada yang dh xsabar nk sambut lebaran...berbelanja la dengan jimat ok...nie aku nk bg kad raya tuk sume blogger...kepada yang sudi...leh lew wt koleksi.."SALAM LEBARAN"

0 Comments:

Post a Comment