Rabu, 2 September 2009


aKu buDak baiK(^_^)
waAAAAa....waAAA.......(naNgis guLing2...)
aKu rasE sedIh gLe nie...coZ ranTai eMas kesaYangan akU putuS...hu3
kLu k0rNg nk Tau rAntai 2 aKu xpeNah tanggaL daRi um0 aKu setaHun...saMpai sekaRg....
tp,EpisoD duKa tElah berLaku pagI tD semasa aKu baNgun nk MasaK tuk sAhur...i2 p0n kak IpaR aku yG jmpe....hu3...
MySpaceraNtai 2 mAk aKu yG baGi...sebL0m aku laHir laGi die dH tempah rAntai 2...sBb ranTai 2 de tuLeh namE aKu...(terHarunya....sob...sob..) Klu k0rg tgk ranTai 2...(nnt Aku letak pIc rAntai tu...) msti k0raNg Pelik sBb naMe kt ranTai 2 xsMe ngan Name aku skrg....jeng3....
MySpacesebnRnye ade kisAh di sebaLik naMe aku 2...(ade sejaraH gak r...) 0rg2 yg rapat ngaN aku je Tau...
sbB 2 aKu seDih...aKu xskE pakaI baraNg kemaS...terUtamanye emas kUning nIe...
tp,ranTai nie je Yg aKu pkaI palinG lame....(emas pUtih aku Ske...hik3)
hu3...bLe la Aku leh pakaI kemBali rantaI ku iNi....


10 Comments:

  1. AzRi said...
    huahuahua...putus ke..bg sy la..nti sy leburkan..wakakaka
    g@dis blUr said...
    wah...lebey dh nie kih3
    g@dis blUr said...
    Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
    Webmaster@Echam said...
    Salam ziarah,
    Ala.. putus ehhhh.. cuba awak sambung guna solder iron...
    zan-xray said...
    nama lain dr nama kat rantai tu ek.
    tau dah sebabnya sebelum lahir nak bgi nama tu.. tapi dah kuat sangat menangis, bagi nama lagi satu baru kurang menangis tengah2 malam kan.
    g@dis blUr said...
    hua3...hampir2 tepat jwpnmu...hik3
    bungakuning . said...
    hawa ..
    zan-xray said...
    yeye.. aku jawapan ku betul. apa nama kat rantai tu. lalalalaa
    Putra Al-Maliki said...
    sabar lah yer..mungkin ader hikmah disebalik rantai yg putus tue.. =)
    aqila said...
    entar disambung lagi rantainya ya!

Post a Comment