Jumaat, 11 September 2009

aKu buDak baiK(^_^)

dh lame aku nk masukkan post nie...tp,asyik lupe je....maklum la bz sket..he3
k0rang penah x...time jln2....pas2 lalu kt balai polis...xkisah la balai polis kecik ke besar....janji balai polis...
mesti penah kn??...
aku nie klu lalu je balai polis xpndang len dah....(jgn fkr bukan2 dlu...ish2) aku pandang barang2 yang disita atau yang lebih senang barang yang dirampas...ala klu kt balai polis yang besar sket...
kt tepi 2 mesti ade...cam motosikal kereta...kekdg aku tgk...mesin judi pon ade......
(xboleh bg tau la kt kt balai polis mane...hik3)
terbiar mcm 2 je....berkarat,penuh ngan semak samun....trus jd z00 tempat binatang2...yang ske ngan tempat mcm 2....
aku pelik bt0l...knp xhantar je sume2 tu kt tempat pelupusan....cam motosikal 2...g la hantar kt kilang besi buruk ke...ape ke...dpt gak menambah kn pendapatan negara...cewahhh...
motosikal 2 kecik...cam ne plak ngan lori2 yang besar 2....ish2...aku p0n xlen nk fikir dah....
k0rg tlg fkr tuk aku leh...he3....
(sori gambar xbape clear...)

12 Comments:

  1. 9W2OCC SHAM aka Misai Tanglooong said...
    nurul... bkn depa tak nak buang benda2 yg menyemakan tu... depa pun sesak mata mandang... tapi tak blh... barang kes tu... kes mahkamah makan masa bertahun2... bila dah selesai biasanya br depa lelong...
    zan xray said...
    ada la tu dorang kena tunggu kes selesai..
    masalahnya barang tu pun dok brpanas hujan abis ke situ gak. yg mesin judi reput aku suka la, yg lain2 tu sian lak tengok. kesian mangsa yg moto dia kena curik dok tersadai situ kena tunggu.
    g@dis blUr said...
    klu nk jd barang kes pon...jge la elok sket...nnt bukti pon bleh ilang klu mcm 2...
    imHepPie said...
    iskkk..nak sbijik kt aku pon oke..kira sedekah la...lalala~~
    d0tbl0gsp0td0tk0m said...
    btl la... barang bukti.... tapi kalau dah berkarat.. kengkadang no casis pun dah ilang.... mana buktinye... ntah le ..aku pun tk tau....
    Faarihin said...
    uish.. banyaknye.. dapat tauke besi buruk ni memang untung le sesangat.. (^__^)
    wa23r said...
    ak pn geram tgk..ada je yang lawa..tapi tersadai....rugi2...
    Meooo Comicore Club said...
    nk! nk! nk !
    Unknown said...
    benda ni barang2 kes.. satu lagi owner dia xmao tuntut balik.. jadi kena tunggu owner dia tuntut balik.. berkurun lah.. tapi dpa bgi masa.. sbb motor org.. jenayah pon byk.. jadi pkir lah..
    A C E said...
    nk sebiji, hehe
    Wan said...
    aku pernah nampak kat waktu kat stesyen hang tuah

    ni kan kat dang wangi
    mamawana said...
    kalu naik mnrail kat stesen Hg Tuah memang dpt lihat pemandangan indah ni... cian...

Post a Comment