Khamis, 10 September 2009

aKu buDak baiK(^_^)
Banyak t0l tag yang aku dapat...so aku cbe la mane yang mampu k.....
(nie tag yg kimie bg)
1) sejak umur berapa tahun korang dengar radio?? 
 -radio??? ermmm...mane nk igt...aku ni jenis xske sgt dgr radio...seigt aku la mase aku sek rendah ag...darjah bape aku lupe...dli kn popular ngan lagu rock klasik...hik3
 
2)masa korang kecik-kecik..barapa kali parents korang menukar radio baru??
 -bukan parents yg tukar...abg or kakak aku yg tukar...setakat tahun 2009...baru 2x...hahahaha...
caye x???

3) sebutkan nama 3 orang DJ radio yang korang minat
-skrg slalu lyan hot fm 0r sinar...xde r minat sgt kt DJ nie...ske ala kadar jew...hua3...so,tuk soklan nie...xde jwpn...

4)lagu apa yang korang tertunggu-tunggu disiarkan di radio sekarang ni..dan mengapa??
-of kosss lagu era 90-an...lagu2 skunk nie ade gak aku minat...xtau tajuk...nyanyi je tau...kih3

5)sebutkan jenis-jenis radio yang korang tahu...
-xtau...sbb xpnh ambk tau..
..

1 Comment:

  1. imHepPie said...
    aku sejak lahir je trus dgr mp3..xknal radio2 neh..mende alah pe tuh???hahaha

Post a Comment