Isnin, 14 September 2009

aKu buDak baiK(^_^)
gmbar nie...member aku bg...ade ke member aku 2 kte cam pocong...ish2...
sbl0m aku nk tuleh lebih lnjut....aku nk mtk maaf la kt insan yang dalam gmbar nie....wlupon aku xknl....die manusia gak kn2...
first time aku tgk fyen yg mcm nie...3-4x aku tgk....nie baru dri belakang...klu dari depan??
fsyen mcm nie p0n ade? pkai tudung dh cantik dh.....ke bwah n seterusnya 2....
wat aku xberkenan....ni nk pkai blaus ke...skirt pendek?
eh...lupe lak aku tny member aku 2...ni kt m'sia ke...or negara luar....
xkisah la kt mane2 p0n yg aku dpt agak....pompuan nie....muslimah(islam lew 2...) t0l x??
MyEm0.Com
s0...ape komen k0rang yg bernas 2...(bernas ke...hik3)

20 Comments:

  1. d0tbl0gsp0td0tk0m said...
    x blh tenung lama2..kang kurus puasa pakcik..huhuhu
    imHepPie said...
    huhh..wat a pesyen..

    hadoyai bru dtg dri kampong ke dik??ntah ape punye pesen...ahaha
    Hanisham Ab Halim said...
    Bertudung dah cantik tapi tang menampakkan bentuk badan tu yang sangat tak best....
    Rimbun Photography said...
    ok la tu..xdanye mcm pocong..dr blkg pn dh nmpk cun&ayu..blm dari dpn lagi tu...hihihi
    911 said...
    adedeii.. kalau tengok lama2 memang kurus puasa nihh..
    Appleartwork said...
    haahahha chantk GILER:p
    cendol pulut said...
    banyak yg berfesyen camnih sumer org2 yg baru dapat kebebasan~ cthnyer dulu dier slalu dikongkong oleh kuarga dier.. then bila dier gi jauh dari kluara cthnyer study jauh2 skit.. dier mula bebas n kluarga pun tak tau aper dia buat.. so dia mula la terpengaruh dgn fesyen yg bukan2 n sntiasa sng terpengaruh dgn org len.. mmg slalu kiter nmpak skang.. org perempuan yg bertudung tapi still gak pkai ketat2.. huhuh camner tuh ek? hmm nih hanya pndangan diriku.. huhuhu...
    key-one said...
    wahhhh...(sgt cntik ohhhh) wakakakaa
    glerr sengal pompuan nihhh....=p
    nk msuk ratu lawak pe...nway die brani mncube...wakaka(gelak guling2)
    AbcdeFtyyhahh; said...
    komen? dia tahu kena tutup aurat tapi dia tidak memahami spenuhnya :D
    kumbang said...
    apakah ini??? pakai tudung tp bogel..ni la yg nabi ckp dulu..tanda2 kiamat..adehh
    Thaqif Ismail said...
    betol2, nie mesti kes nk pakai seksi,
    mini skirt sume, tp mak bapak x kasik.
    2 yg jdk camtue tuh. heee
    faizal said...
    mmg mangsa fesyen...ish3

    kalo de jubah lebey..bagi la kat

    dia..sian nengok..
    siggplus said...
    cacat je aku tgk pakai cmni..abes stylo ah tu..
    baik la dia pakai baju kurung elok2..lagi cantik aku rs..heh
    Faarihin said...
    salam..
    fesyen skang.. memang pelik bebetul.. tak santek la.. hohoho..
    Tanpa Nama said...
    haha , kelakar laa..

    macam macam laa fesyen sekarag ni , pelik pelik ~
    hidayah said...
    pelik sebab skirt tu kot

    plus betul2 ikot susuk tubuh
    akubest501 said...
    ceh..kurus pahala puasa aku hari ni...tengok gambar 'lucah'...
    saye (",) said...
    fesyen ni biasanyer foriegner yang pakai..nmpak body pun tahu cam foreigner,tinggi..mmg tak patut la..
    inilah yg dikatakan berpakaian tapi telanjang..
    mamawana said...
    Ntah... elok ler tu ada kain putih kat dlm, pastu pakai skirt kat luar, tudung ada, tutup urat semer, kat blakang tu cam sponge terlebih kat bahu ker...peli and unik, glamor raya nih,jarang ker pakaian dia issshhhh...ada berani. Kalu ada selubung lebih leh hadiah kat dia... ada no hphone dia tak... Jgn marer...
    Tanpa Nama said...
    Ingatlah ajaran Islam, yg menyuruh semua orang beriman menutup aurat BSY Noni

Post a Comment