Isnin, 7 September 2009

aKu buDak baiK(^_^)

cUbe k0rang jwB teka-teKi nie
(saPe2 yG ade teka-Teki len...leH la kIte kOngsi2..SELAMAT MENCUBE..!!)
MyEm0.Com

    MyEm0.Com
  1. kenapakah siput babi berjalan lambat????
  2. benda ape yg bsar cem gajah tapi x sama brat ngan gajah?
  3. Tikus apa yang ada 2 kaki?
  4. Bunga apa warna hitam?
  5. bnd apa yg bila turun, dia lambat..
    bila naik, dia cepat.

16 Comments:

  1. zikrialias said...
    jawapan:
    1.sebab siput babi bawak cekerang siputnya...
    2.tak dapat jawapan lagi..
    3.Mickey Mouse la tikus yang ade dua kaki..hehe..
    4.tak dapat jawapan lagi..
    5.tak dapat jawapan lagi..
    zikrialias said...
    jawapan:
    2. Bapak gajah besor cam gajah...
    zikrialias said...
    jawapn:
    4. Bunga tayar warne hitam...hehe
    zikrialias said...
    jawapan :
    5.hingus meleleh....hehehe....ok...dah jawab sume soalan...
    BuDakHutaN said...
    1. sebab cput tu semput
    2. belon udara (lagi besar dari gajah, tapi ringan beb)
    3.Stuart Little dan mickey mouse
    4.setuju ngan zikri- bunga tayar
    5.hahaha..ni pun stuju zikri.. ingus leleh
    Melz said...
    satu apa mel tatau ..haha hebat x ?
    STuPiDHeRO said...
    1. sebab dia poce.. takleh nak laju² lagik.. karang dahaga.. heheheee~

    2. inilah adalah spesis gajah.. tapi da jadi fumakila.. tak pon jadi gam cap gajah.. kan..?? kan..??

    3. semestinya tikus yang kurang upaya.. cian diakan..

    4. bunga kat kain sarung korang.. muhahahahaaa~

    5. bende apa..?? cam.. hahaaaa.. abaikan.. mungkin harga minyak.. nek jek.. laju jek.. kan..?? hahaaaa~
    dotblogspotdotkom said...
    sbb dia siput tu kene H1N1... dia kepenatan... sbb dia siput BABI..

    yang lain tu...ntah la..huhuhuhu
    azuan said...
    1.sebab siput babi tak suka jalan cepat..

    2.ikan paus yang sebesar gajah tapi beratnya tak sama cam gajah.

    3.oku punya tikus.

    4.bunga yang dicat hitam..

    takda lagi susah ke??hi3
    lalala~`
    zan-xray said...
    jawapan (kebanyakan sy tiru orang atas2 ni hahaha):
    1. sebab dia malu orang kata dia spesis babi gak
    2. awak kot lalalala (gurau je) awak kiut)
    3.mickey mouse
    4.bunga tayar
    5.ingus(tiru gak)
    ░♥si lampu neon♥░ said...
    teka teki teka tekuk.
    pejaapache said...
    jawapan:
    1.siput babi mane ade kaki, itu sebab jalan lambat.
    2.gajah mainan kot..
    3.rasa2 nya mickey mouse jela
    4.bunga yang kena cat hitam
    5.takutla nk jawab yg ini...
    arque said...
    waahhh!ade teka teki lah.join2.
    ehem2..

    1.siput babi jalan lambat sebab die kompius die siput or die babi. ;P
    2.-skip-
    3.mickeymouse.
    4.taik bunga..erk.. -abaikan-
    5.hingus hingus.aku benci hingus!

    betul ke betul ke BETUL KE wei??
    hahaha.

    btw,tanx singgah my belog.
    wh0se said...
    dasyat betul soalan...whose terpaksa surrendr awal2...hehe...susah sangat..7 hari 7 malam pun belum tau dapat jawapannya..hehe
    g@dis blUr said...
    jawapan yg sebenar ialah :
    1.tgk pada jwpn arque
    2.byg2 gajah la...ha3
    3.kebykkn sume btul iaitu mickey mouse
    4.bunga tyar
    5.hingus....wakakaka

    p/s:pada yg berjaya menjwp tahniah ..! n mekacih kpd sape2 yg telah mencube :)
    zikrialias said...
    hahaha....salah dua....huhu...

Post a Comment