Rabu, 16 September 2009

aKu buDak baiK(^_^)

sedang menghintung hari ni.....erm...tggl bape ari lagi je nk raye....sedih plak nk tggl ramadhan...hu3..
dh la setahun sekali je....yang aku pelik...wlupun sethn sekali je...masih ade
lg insan2 yg xboleh nk p0se penuh...
MySpace
bg alasan2 yg xkukuh lak 2...ish2...klu xp0se jgn tunjuk depan2....nie slamber je mkn kt tmpt terbuka....
skt t0l mata nie memandang....alamak..!!! aku dh lari tajuk la plak...he3
aku tgh pikior nie...agak2 aku dpt ag x duit aye taun nie..??? 
yea la...umo p0n dh 23 hu3...
time kecik2 best....adk beradik aku de 11 org...(aku yg last....hik3) klu die0rg bg sowng RM10??
aku dh dpt RM100 + mak n abah aku bg lg....lumayan t0llll....(senyum smpai telinga....hahaha)
itu klu RM10...klu de yg bg RM20 or RM50...??
(ambk sampoa...nk kira...he3) byk2....
tp,taun nie aku rase myb dpt gak...coz aku dh pesan kt abah aku suh sediakan duit aye...(pau abah....kih3)
n mgkin xsebyk zaman2 dlu laaa......slalu mmg abah aku org first yg bg duit aye...n xpnh kurg dri RM10....(time kasih abahku...isk3)
wlupun aku dh 23 tp,aku xdiharuskan bg duit aye kt org lg...he3...alsan die aku xkje ag...s000
mane nk dtg duit 2 beb.....klu aku dh kje...mmg kne pau ngan ank2 sedara aku yg
16 org tu....xnk sket...nk byk lak 2...bankrap aku....
nie le bdk2 zaman skrg...dh pandai deman...arGGhhhh!!!
MySpace

10 Comments:

  1. AbcdeFtyyhahh; said...
    umor 23 mne dpt duit raye :P
    tinta kasturi said...
    ish ish udah2 le tu ..
    tp kalau dapat, sebat jangan xsebat
    hu hu..

    salam idul fitr
    minal aidi wal faizin
    semoga gembira disamping keluarga

    ;)
    imHepPie said...
    dwet aku x kesha..janji dpt balek kampong..uihh bahgianya idop..
    apan lee said...
    dah besar panjang mane dapat duit raya dah laa.
    ahhaha. ;P
    btw,selamat hari raya!
    Melz said...
    apa plak setahun sekali...setahun 30 kali ! ish² tapi tahun nie setahun 29 kali jer
    Fitriah said...
    slmt hari raye! :)
    Afiq said...
    Salam Aidilfitri...
    Minal Aidil Wal Faizin...

    *tahun ni anyam berapa ketupat?
    cybernetic88 said...
    dpt duit raya lagi?. hee. meh la sedkh skit. please!. hahaha
    g@dis blUr said...
    klu dpt duit aye lbh owng kasi ek..hahaha
    Azri said...
    visit ma page...=)

Post a Comment